Lotta Svärd 100, näyttely.

Pielaveden Lottaperinneyhdistyksen vuosikokous tiistai 23.02.2021 klo 12, Kahvikulma Pielavesi. Tervetuloa!

08.02.2021
Olemme saaneet lumisen talven, luonto on niin kaunis. Pakkasta ja aurinkoakin saatu. Korona tilanteen vuoksi Lottakerhot eivät ole päässeet alkamaan. Toiveikkaana kuitenkin suunnittelemme toukokuulle Vanhan ajan iltamia, sekä kirjastolle Lotta Svärd 100v. näyttelyn. Toivotaan, että rokotukset etenee ja palaamme pikku hiljaa uuteen normaaliin elämään. Aurinkoisia kevätpäiviä kaikille!

21.12.2020

Lottaperinneyhdistyksen kuulumisia:

Lottahallitus kokoontunut syksyn aikana muutaman kerran, Lotista/pikkulotista saatu hyvin tarinoita lottagalleriaan, tarinat lähetetään Lottamuseoon, sieltä ne tulee Lottasäätiön nettisivuille kaikille luettavaksi, samoin Pielaveden Lottaperinneyhdistyksen omille  sivuille.

Kuntotusasioita saatu myös kiitettävästi hoidettua.

Uudelle vuodelle suunniteltu kerhoa lotille kerran kuussa, kerho kokoontuu srk-talolla. Otetaan huomioon koronasuositukset, turvavälit ja toimitaan suositusten mukaan.

V.2021 tulee kuluneeksi 100 v. Lotta Svärd -järjestön perustamisesta. Pielaveden Lottaperinneyhdistys järjestää näyttelyn kirjastolle toukokuussa 2021.

Pielaveden Lottaperinneyhdistys toivottaa Rauhallista Joulua!

16.09.2020

Olemme saaneet viettää erikoisen kauniin ruskan värittämän syksyn. Poikkeusolot jatkuu, me Pielaveden Lottahallitus olemme syksyn aikana pitäneet muutaman hallituksen kokouksen. Päädyimme, että syksyn aikaan ei kerhotoimintaa pidetä. Seuraamme koronatilanteen kehittymistä. Toiveissa, että jos kevään aikana voisimme kokoontua muutaman kerran kerhon merkeissä. Kovasti toiveita kokoontumiselle on. Pysytään terveinä.

Kevään odotusta.

15.04.2020 Poikkeusolot jatkuu

Tänään hallitus antoi tiedotteen ja uudenmaan rajat auki kulkijoille. Suositus kuitenkin, että liikumme mahdollisimman vähän.

Me täällä Pielavedellä pysytellään kotona, ulkoillaan luonnossa ja kuunnellaan ohjeita.

Jaksamista ja terveyttä kaikille!